Quote Magazine wijdt 12 pagina’s aan OLYMP Overhemden

OLYMP is een merk uit Duitsland dat al sinds 1951 zich specifiek richt op het ontwerpen en produceren van hoge kwaliteit overhemden. De doelgroep van OLYMP overhemden is duidelijk: succesvolle mannen die weten wat zij willen en hun doelen met passie najagen. Bij het behalen van een succes – of het nu om een persoonlijk of een collectief succes gaat – voel je je op een zekere hoogte, op de top van de Olympus berg.

Het is zeker niet de eerste keer dat overhemden gekoppeld worden aan succes. Het is daarom niet opmerkelijk dat Quote, een zakelijk magazine dat zich richt op de meest financieel succesvolle mensen in Nederland, ruim aandacht besteed aan het merk. Quote is vooral bekend om de Quote top 500, een Nederlandse variant van de Fortune 500 waarin de 500 rijkste Nederlanders van het jaar worden gepresenteerd.

Meer over de OLYMP campagne in de Quote

Een van de basis stappen die je zult moeten ondernemen om in de zakenwereld serieus genomen te worden, is het dragen van overhemden. Overhemden zijn een uitstekende manier om jezelf professioneel te presenteren. Er zijn maar weinig mensen bereid om in zee te gaan iemand die zich als een clown kleedt – iets wat je met het dragen van OLYMP overhemden niet zal overkomen.

OLYMP overhemden zijn er in vier verschillende pasvormen en drie verschillende productlijnen. In het september/oktober nummer van Quote zijn de volgende OLYMP overhemden opgenomen:

  • Luxor Modern Fit
  • Luxor Comfort Fit
  • Level 5 Five Body Fit
  • Tendenz Regular Fit

De drie verschillende productlijnen van OLYMP overhemden in een notendop:

Luxor: Deze overhemden zijn licht gedetailleerd en hebben een moderne uitstraling. De overhemden uit deze reeks zijn bedoeld voor de moderne man.

Level 5: Deze overhemden zijn extra getailleerd en hebben een extra strakke uitstraling. De overhemden uit deze reeks zijn bedoeld voor slanke mannen en werd eerder aangeduid met de naam Slimfit.

Tendenz: Deze overhemden zijn niet getailleerd en hebben een klassieke uitstraling.

Binnen drie productlijnen kun je bovendien ook nog kiezen uit vier verschillende pasvormen.

You may also like...